מדריך המקוצר לסקסי החדש

הלבשה תחתונה לבישה ומכילה משקפת שינוי חברתי. בחנתי את המראה המעצים, 'הבטוח והנוח', שהגיע אלינו ב-2020.

אם רוצים להבין כמה השתנו התחתונים במהלך העשורים האחרונים, אפשר פשוט להתבוננן במידת ההסתרה שהייתה קיימת, הבדים שהיו אסורים ובכלל הנושא עצמו היה משהו גס, שלא מדברים עליו, קרוב לפריצות.

null
null
null

המאבקים וסדרי העדיפויות של הדור החדש בעשור האחרון מוכיחים שהוא זקוק למשהו שונה ממה שהציעו עד היום חברות ההלבשה התחתונה.
שנות התשעים הייתה תקופה אחרת; אז רצינו לומר שזה בסדר להיות סקסי ולהביע את המיניות שלך – אבל ברבי עדיין הובילה אותנו בדימוי הגוף המושלם וכיכבה במדיה החברתית שיוצרת דימויי גוף לא מציאותיים עבור נשים וגברים צעירים.

null
null
null
בעידן שלאחר ה-metoo, ובזכות הגברת המודעות והפעילות של קבוצות פמיניסטיות וקהילת הלהט"ב, וכן ידוענים רבים, השתנו העמדות בנוגע לאופן שבו מיניות נראית ומוצגת.
השינויים בעולם ההלבשה התחתונה משקפים חלק מהשינוי באידיאלים של גוף ותפיסות עכשוויות של מגדר, מוסר ומיניות.

null
null
null

נשים צעירות שדחו מחוכים בתקופת המלחמה הן דוגמה לתחילתו של שינוי, במקום זאת נשים בחרו תחתונים שהיו רכים וגמישים – ומתאימים לאורח חייהן החדש הפעיל והדומיננטי יותר.

null
null
null

חזיית ה-Push Up אולי שלטה ככלי נשי למשיכה מינית ברבע המאה האחרונה, אך מכירות חזיות אלה צונחות בשנים האחרונות ומפנות מקום לסגנונות לא מרופדים, שנותנים מקום למראה הטבעי ולאישה כישות שאינה רק סקסואלית ושאינה צריכה לנסות למצוא חן בעיני הגברים.

null
null
מותג העל בהלבשה תחתונה, ויקטוריה'ס סיקרט, חטף מכה קשה כשנאלץ לבטל את תצוגת האופנה בגלל מחאת הדוגמניות, שטענו כי אינן מרגישות שהבגדים הללו משקפים באמת את מי שהן ואת המסר שהן רוצות להעביר לצעירות ברחבי העולם על המשמעות של להיות יפה וסקסית.

null
null
אד רזק, לשעבר מנהל השיווק הראשי של ויקטוריה'ס סיקרט, אמר ל-Vogue.com בשנת 2018 כי אין לו שום עניין בדגמי טרנסג'נדר והמותג לא מעוניין לכלול מגוון רחב יותר של גדלים וצורות. התוצאה לא איחרה להגיע, כשבפברואר 2020 הוכרז כי החברה תימכר לחברת אקוויטי, וזאת לאחר חודשים של סגירת חנויות ונפילה במכירות. זו עוד עדות למגמה ההולכת וגוברת לשינוי חברתי בהלבשה התחתונה.

null
null
היום ההלבשה התחתונה מושפעת גם מהאופי של אופנת הרחוב, נוחה ללבישה וקיימת במגוון רחב של מידות.

null
null
כבר לא מקובל לייצר בגדי גוף בצבעי NUDE סטנדרטיים אלא בגווני עור רבים ולאפשר מגוון הוגן לצרכניות השונות.
null
null
המראה הסקסי כבר לא בסדר העדיפויות, נשים מחפשות הלבשה תחתונה שגורמת להן להרגיש טוב, תוך שהיא מציעה גם נוחות ופונקציונליות. נשים רבות משתמשות בהלבשה תחתונה כמכתב אהבה לעצמן.

null

סקסיות כעת היא להיות בטוחה ונינוחה להיות עצמך.
השינוי האמיתי בשוק ההלבשה התחתונה גורם ללבוש להיראות טוב בעיני עצמנו, ולא בעיני מישהו אחר.
ההלבשה התחתונה הפכה לחלק מההלבשה הכללית, אפשר לראות חזיות על חולצות, בגדי גוף שעושים את כל הלוק וביריות שנלבשות במקום הג'ינס.

null
מעצבי על כמו אלכסנדר מקווין הפכו את ההלבשה התחתונה לחלק מהאופנה היומיומית שלנו, הנלבשת ברחוב ולא רק בחדרי חדרים.

null
השינוי הזה מביא עימו הזדמנויות חדשות ונפלאות לעולם האופנה והסטיילינג ועומד להשפיע על כל תחומי העיצוב, למי מאיתנו שיהיה מהיר מספיק להבין מה הצעד הבא…