אין כמו סלון מפנק להעביר בו את השעה לפני השינה, להתפנק מול הטלוויזיה עם תוכנית שלא צריך לחשוב, לזפזפ לנו בכייף או להיבלע לתוך ספר מרתק שלוקח אותנו למחוזות רחוקים…

אבל איך יוצרים לעצמינו כזה סללום כייפי שנרצה לשבת בו ובאמת נהנה ממנו?

אז הנה כמה טיפים וגם תמונות להשראה…

כמובן לכל אחד יש את הסגנון והטעם האישי שלו, אבל מכיוון שהסלון משמש לרוב כמה אנשים וגם כמה צרכים, כמו למשל, מצד אחד אני רוצה לשקוע ולהתפנק לי, מצד שני זה לא מתאים לאירוח פורמלי יותר, על כן, אני אבחר בסלו מגוון.

עברו הימים שקונים סלון של 3-2-1, היום אנחנו קונים מה שמתאים לאורח החיים שלנו ומתאים לעיצוב הפנים של הבית שלנו. תוכלו לרכוש שזלונג לא גדול שעליו תוכלו להתפנק ובמקביל אליו עוד ספת אורחים קשיחה יותר וגם כורסת יחיד קשיחה יותר.

התייחסו לאלמנטים בסלון כיחידות שאפשר לשחק איתן ועם הצבעוניות שלהן. הוסיפו את פרטי הדקורציה שמתאימים לאווירה שאתם רוצים ליצור, קצת צבע על הקיר או טפט מיוחד וכבר שידרגנו בגדול את האווירה.

אני אישית אוהבת להתפנק לי על פוף, שמיקמתי בסלון, מהר מאוד שאר המשפחה רצתה גם ונהייתה בסלון פינת פופים מקסימה, נוחה ואנושית שאנחנו נהנים להתכרבל בה ביחד.

תתחילו ליצור ותראו על מה הכי יושבים, מה הכי כייפי ועם זה תמשיכו…

בהצלחה!

יפעת שגב

[ngg_images source="galleries" container_ids="239" display_type="photocrati-nextgen_pro_horizontal_filmstrip" image_crop="0" image_pan="1" show_playback_controls="1" show_captions="0" caption_class="caption_overlay_bottom" caption_height="70" aspect_ratio="1" width="100" width_unit="%" transition="fade" transition_speed="1" slideshow_speed="5" border_size="0" border_color="#ffffff" override_thumbnail_settings="1" thumbnail_width="120" thumbnail_height="90" thumbnail_crop="1" ngg_triggers_display="always" order_by="sortorder" order_direction="ASC" returns="included" maximum_entity_count="500"]