שבועות האופנה בלונדון, ניו יורק ומילאנו הסתיימו ואפשר לסכם את הטרנדים המרכזיים שנראה בחנויות בחורף 2015, או איך לומר, תכלס איך זה ישפיע עלינו:

 

הלוק של חליפה גברית, אבל בטוב טעם נשי.

בחורף הבא תלבשי חליפה מחויטת. כך, לפחות, נראה לפי התצוגות של בתי האופנה של ז'יל סנדר, גוצ'י ואמפוריו ארמאני, שהעמידו במרכז הקולקציות שלהם חליפות מחויטות אך בסגנון משוחרר ונינוח, ובקשת צבעים רחבה הכוללת גוונים כמו צהוב, כתום או תכלת. אחד הדברים בעולם עיצוב האופנה אותו חשוב לדעת שהמראה ב"חליפתי" מאוד מחמיא למרבית סוגי מבנה הגוף ובעיקר למלאות, אז אפשר החורף להתלבש גם אופנתי וגם נכון למבנה גוף האישי שלך.

2

 

הכינו כסף לפרוות

שבוע האופנה במילאנו מוכיח כי הפרווה לא הולכת להיעלם בקרוב. הקולקציות שצפויות להגיע לחנויות בחורף הבא מלאות פרוות אמיתיות של בתי האופנה גוצ'י, פראדה, מארני, רוברטו קוואלי, פנדי, בלומארין ואחרים. בחנויות וברשתות המסחריות יותר, נמצא פרוות סינטטיות, צבעוניות מאוד, משולבות בבגדים באופנים שונים. מקווה שלא יהיה חם מידי לחורף הישראלי…

4

 

השכמיה חוזרת בגדול

בתי האופנה הגדולים בעולם מתהדרים החורף בשכמיות מיוחדות. השכמייה או הפונצו' כמו שקראנו לו כילדים ימכר בבתי האופנה ה"רגילים" מבדים שונים ובמגוון צבעים, זהו פריט אופנתי מדליק וקליל.

9

 

כתום זה הוורוד החדש

החורף הזה נניח מעט לוורוד ונעבור לצבע הכתום התוסס, הקופצני והשובב. בעוד החורף הנוכחי היה שייך למעילים ובגדים בגוון ורוד פסטלי, הבשורה מלונדון קובעת כי בחורף הבא נלבש הרבה כתום.

10

 

שמיכה במקום מעיל

על המסלול בניו יורק כיכבו מעילי חלוק עם רצועה רחבה ואפילו מעילים שנראים כמו שמיכות פונצו' גדולות ,עוטפות ומפנקות. נראה כי קונספט הנוחות תופס מקום מרכזי השנה ומבטיח לנו חורף נח, חמים ואופנתי.

5

 

גרביים כהצהרה אופנתית

בחורף הבא אנחנו אמורות להציג את הגרביים שלנו בגאווה, כך קובע שבוע האופנה. מותגים נחשבים כמו רודארטה, DKNY, טומי הילפיגר וסונו הציגו כולם גרסאות לגרביים אופנתיים שמבצבצים בגאווה מתוך הנעליים ובחלק מהתצוגות הפכו הגרביים למעין חותלות ספורטיביות שמזכירות את אופנת הספייס גירלז באמצע שנות ה-90. את הגרביים נלבש עם נעליים מסוגים שונים ובתנאי שיראו גרביים כחלק מהלוק.

1

 

סקיני אאוט – ישר אין

הסקיני מתחיל לצאת מהאופנה ולפנות מקומו לגזרה הישרה. עדיין יהיה סקיני בעונה הזאת. וגם אחריה. אבל הטרנד מתחיל מעט לדעוך ואותו מחליפות גזרות מכנסיים 'סרגליות', בין אם זה מכנסיים ארוכים או ברמודות 3/4. שימו לב לקו שממשיך באופן הכי ישר שיש מהירך ועד למטה(גזרה שמאוד מחמיאה לרובנו). מה שכן, המכנסיים הם כן קצת רחבים (לא מתרחבים!), כלומר פחות ג'ינסים צמודי, שימוש בבדים יותר נושמים, אווריריים וכיפיים ללבישה כמובן. בקיצור, עוד צעד לעבר הנוחות האופנתית שלנו.

6

 

חולצות ושרוולים בקווים ישרים

אם המכנסיים הפכו ישרים אז גם החולצות והטופים כאלה. העונה הטרנד הכי חם הוא בהחלט הטרנד הישר. במקום חולצות צמודות שמדגישות את פיגורת הגוף, אנחנו נראה הרבה חולצות וטופים שהולכים בגזרת סרגל ישרה ולאו דווקא נצמדים ומדגישים כל בליטה בגוף. גם השרוולים הולכים באותו סגנון, החורף נראה שרוולים ישרים, קצת יותר רחבים ונוחים.

7

 

מחשופי V

מחשופי ה V ממשיכים החורף לככב, נראה אותם בכל סגנונות הלבוש, הם מתאימים לרובנו, לבעלות חזה גדול או קטן ומחמיאות ביצירת מראה ארוך יותר מאשר עגול…

8

נו, מתחשק לכן שכבר יגיע החורף….?