תחום העיצוב ואדריכלות פנים הוא אחד התחומים המרתקים והמהנים ביותר שקיימים כיום. לא פלא, אם כך, שבשנים האחרונות אנשים רבים מעוניינים ללמוד את התחום ולהשתלב בתעשיית עיצוב הפנים. איך עושים זאת באופן נכון? באמצעות מוסד לימודים איכותי, המחזיק בתוכנית לימודים מקיפה שתכשיר אתכם לעסוק בעיצוב ואדריכלות פנים כבר בתום הקורס. לפניכם כמה פרמטרים שיש לתת עליהם את הדעת בעת בחירת מכללה ללימודי עיצוב פנים.

תחום ההתמחות של המכללה

אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת בעת בחירת מכללה לעיצוב פנים, הוא תחום ההתמחות הכללי של המכללה. רצוי לבחור במכללה המתמחה ספציפית בעיצוב, ומציעה למתעניינים בה מגוון של קורסים שונים בתחום. בדרך כלל, מכללות המתמחות בתחום העיצוב יהיו קשובות לשינויים המתרחשים בתעשייה ויעדכנו את תוכנית הלימודים שלהן תדיר, כך שהיא תתאים באופן אידיאלי למצב העכשווי בתחום.

צוות ההוראה

כדאי לוודא כי צוות ההוראה שקיים במכללה הוא צוות מיומן, מקצועי, וחשוב מהכל – כזה המגיע מתחום עיצוב הפנים, ועסק בו בעבר או עוסק בו בהווה. חשוב להבין כי לצוות המרצים השפעה מכרעת על הקורס ועל האיכות שלו. צוות מרצים שאינו מקצועי דיו ואינו עוסק בתחום, לרוב יתמקד בלימוד תיאוריות, שחלקן עשויות להיות פחות רלוונטיות כיום. לעומת זאת, כאשר הקורס מועבר לסטודנטים על ידי אנשי מקצוע מבוקשים ומובילים בתחומם, רמת הקורס תהיה אוטומטית גבוהה יותר, שכן אנשי מקצוע כאלה יוכלו ללמד אתכם על התחום באופן פרקטי, ולתת לכם מידע "ממקור ראשון" על התעשייה ועל האופן שבו היא מתנהלת.

רזומה ומוניטין

הרזומה והמוניטין של המכללה, משחקים גם הם תפקיד חשוב בכל הנוגע לבחירת מוסד הלימודים. בוגרי מכללה המחזיקה במוניטין טוב בכל הנוגע למקצועות העיצוב בכלל, ועיצוב ואדריכלות פנים בפרט, לרוב יהיו מבוקשים יותר בתעשייה וייפתחו בפניהם דלתות רבות יותר.

הקורס שהמכללה מציעה

אין ספק כי כל הפרמטרים שצוינו לעיל חשובים, אך עם זאת, הפרמטר העיקרי והחשוב ביותר שיש לבחון הוא הקורס שהמכללה מציעה – בדגש על הסילבוס. חשוב לבדוק כי הסילבוס של קורס העיצוב ואדריכלות פנים מקיף ביותר ומכיל מגוון של נושאים שונים, אשר יסייעו לכם להבין את התחום לעומק ולהשתלב בתעשייה בקלות בתום הקורס. דבר נוסף שחשוב לוודא, הוא שבמסגרת הקורס קיימת גם הכשרה מעשית, שבאמצעותה תוכלו לקחת חלק בפרויקטים אמיתיים בתעשייה ולהבין כיצד העבודה מתנהלת באופן פרקטי.

עיצוב ואדריכלות פנים במכללת קונספט

מכללת קונספט היא מכללה מובילה למקצועות העיצוב, אשר מחזיקה בצוות מרצים מקצועי, המורכב מאנשי המקצוע המובילים ביותר בתחומם. המכללה מספקת לסטודנטים קורסים מקיפים ברמה גבוהה, הכוללים בין היתר התנסות מעשית, אשר מכשירה אותם לעסוק בתחום כבר בתום הלימודים. הקורס מפוקח ומאושר על ידי משרד התמ"ת, ובסופו, מוענקת לבוגרים תעודה בינלאומית, המהווה כרטיס כניסה למגוון של משרות שונות בתעשיית העיצוב. צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם בהכוונה מקצועית או בכל שאלה שיש לכם.