ויז'ואל שמטרתו לעורר סקרנות וציפייה לקראת הפתרון שיופיע בשלב הבא. טכניקה נפוצה במסעי דיוור ישיר. עשויה להתרחש בדיוור ראשון כהכנה לדיוור שני, ואפילו בין צדה החיצוני של המעטפה "פתח עכשיו וקבל מתנה" לבין המסר הפרסומי שבתוכה.
ויז'ואל שמטרתו לעורר סקרנות וציפייה לקראת הפתרון שיופיע בשלב הבא. טכניקה נפוצה במסעי דיוור ישיר. עשויה להתרחש בדיוור ראשון כהכנה לדיוור שני, ואפילו בין צדה החיצוני של המעטפה "פתח עכשיו וקבל מתנה" לבין המסר הפרסומי שבתוכה.