ערך עליון ובסיס חיוני בכל תכנית קידום מכירות או שיווק ישיר. במיוחד כשמדובר בפעילות עם ילדים קטנים ונוער. למשל: גידור פעילויות שעלולות להיות מסוכנות, הצבת מספר מספיק של סדרנים וכוחות שיטור, שימוש בפרסים והטבות שאינם מסכנים איש וכד'.
ערך עליון ובסיס חיוני בכל תכנית קידום מכירות או שיווק ישיר. במיוחד כשמדובר בפעילות עם ילדים קטנים ונוער. למשל: גידור פעילויות שעלולות להיות מסוכנות, הצבת מספר מספיק של סדרנים וכוחות שיטור, שימוש בפרסים והטבות שאינם מסכנים איש וכד'.