אירוע אותו עורך יצרן או משווק לאנשי הענף שמטרתו הידוק הקשר עימם, ביסוס קשרים אישיים, חשיפת קו מוצרים חדש או אירוע יובל של העסק. סיבה חשובה נוספת לעריכת אירוע קמעונאים: יצירת פער בינו לבין המתחרים – כולל שימוש בטכניקות קידום מכירות המגבירות קניות עתידיות וחוסמות ממילא את צינורות ההפצה של המתחרים. האירוע כולל תכנית אמנותית, כיבוד, מופעי מוסיקה, לייזר זיקוקים ועוד. כל זה סביב נושא מסוים כמו קזינו, אירוע היסטורי, המערב הפרוע וכו'.

חזרה לעמוד מילון המונחים הראשי