אם יצא לכם לשפץ לאחרונה ולהינות מכל רגע, אם אתם אלה שתמיד עוזרים לחברים לעצב את הבית, תמיד קוראים לכם לתת רעיונות….
אם יש לכם נטיה להזיז ולשנות רהיטים כל פעם מחדש, סתם בשביל התענוג, כי משעמם לכם לראות את אותו הדבר…
אם אתם נכנסים לכל חנות עיצוב רק בשביל "לשטוף את העיניים", הגעתם למקום הנכון.

פיקדון סמל
תוך 17 חודשים תוכלו להכנס לכל חלל, לשבור, לבנות ולתכנן כיד הדמיון. אתם תהיו בעלי הכשרה מקצועית יסודית ותעודה בינלאומית של מעצבים ואדריכלי פנים..

קורס עיצוב ואדריכלות פנים בפיקוח משרד התמ"ת.

קורס עיצוב ואדריכלות פנים בקונספט מתמקד בתכנון ועיצוב חללי מגורים וחללים ציבוריים ומאפשר לבצע שינויים גדולים תוך כניסה לפרטים הקטנים, 'הלבשת' הבית, בחירת האביזרים המתאימים ופרטי העיצוב והריהוט שישלימו את האווירה.

דיפלומה בינלאומית בעיצוב ואדריכלות פנים

עם סיום לימודי עיצוב ואדריכלות פנים בהצלחה ולאחר הגשת פרויקט הסיום מוענקת דיפלומה בינלאומית מטעם קונספט – המכללה למקצועות העיצוב. דיפלומה זו בצירוף תיק העבודות שלך תהווה את כרטיס הכניסה שלך לתעשיית העיצוב.

היתרון התעסוקתי

מכללת קונספט מרכזת עבורכם משרות בתחום העיצוב ומכשירה אתכם לפתוח עסק עצמאי בתחום העיצוב.
קונספט המכללה לעיצוב מלווה מאות בוגרים, שהקימו במו ידיהם עסקים בתחומי העיצוב
ועוזרת במינוף הרעיונות שלהם וקידום עסקיהם תוך התמקצעותם בתחום.
החלטתם ללמוד בקונספט, אנחנו מתחייבים להצלחה שלכם כמעצבים!

צוות המרצים 
המרצים המתקבלים ללמד במכללת קונספט הינם אנשי מקצוע ותיקים ומוערכים בתחומם, בעלי נסיון קשרים וידע מעשי בתחום, אשר אותו יעבירו לכם בצורה חווייתית ומהנה. חשוב לנו להעניק יחס אישי לכל סטודנט, סבלני וקשוב ועל כן הכיתות קטנות ומאפשרות העמקה וכניסה לפרטים מקצועיים.

לקבלת הסילבוס המלא השאירו פרטים

    הקורס בראשי פרקים

    מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא? השאירו את פרטיכם המלאים ותקבלו סילבוס לתיבת הדוא"ל שלכם.



      משך הלימודים

      • מסלול לימודי עיצוב פנים נמשך כשבעה עשר חודשים – מפגש חד שבועי של 7 שעות אקדמיות. לבחירתך לימודי בוקר בין השעות 9:30-14:30 או לימודי ערב בין השעות 16:00-21:0018:00-21:00   (יש לבדוק מול יועץ הלימודים מועדים אקטואליים)
        • לא כולל שעות תרגול מחשבים
        • לא כולל שעות עבודה על סטאזי'ם ועבודות מעשיות
        • לא כולל שעות עבודה על פרויקט סיום

      תרגול מחשבים

      לסטודנטים ובוגרי קונספט קיימת האפשרות להגיע לשעות תרגול מחשבים עם מרצה מוסמך, אשר מנגיש עבורם את התוכנות ועובד באופן אישי ופרטני לפי הצורך עם כל אחד.(ניתן להשתמש בשירות זה, גם עם תום הלימודים על מנת לקבל עזרה בשרטוט פרויקטים אמיתיים לפי הצורך)

      תנאי קבלה:

      • ראיון אישי
      • מבחן קבלה- ינתן לפי הצורך
      • רצון, רעב ואהבת המקצוע
      • קונספט נהפכה להיות המשפחה המלווה שלך, גם לאחר סיום לימודי עיצוב פנים.
        נעמוד לרשותכם ונעזור לכם בצעדיכם המקצועיים הראשונים בעולם האמיתי:  לימודי יזמות עסקית, תכנון ועיצוב פרויקטים אמיתיים, כתיבת קו"ח, פתיחת עסק חדש או עבודה על פרויקט עצמאי.
      • תוכנית לימודים עדכנית ומותאמת לצרכי השוק
      • מרכז השמה פנימי המיועד לבוגרי המכללה בלבד ומציע להם מידי יום עשרות מישרות מלהיבות במקצועות העיצוב.
      • מסלול אימון עסקי ייחודי למעצבים יזמים.

      לימודי עיצוב פנים מתאימים לכל אוהבי העיצוב שרואים עצמם משנים מבנים ועוזרים לאנשים לשפר את חייהם באמצעות חללים מעוצבים לפי הצרכים האישיים שלהם.

      אנשים בעלי חוש אסתטי מפותח ותודעה עיצובית גבוהה.

      אין צורך ברקע קודם, הקורס בנוי באופן מדורג המאפשר לכל אחד להגיע להשגים ולהצליח, זאת תוך שילוב עבודה ושאר החיים במהלך הלימודים.

      הקורס מתאים למעוניינים לעשות הסבה מקצועית מלאה או חלקית וגם למי שמעוניין להרחיב את הדעת בלבד.

      *משרד התמ"ת – ניתן לשלם מפיקדון צבאי 
      *משרד הביטחון
      *משרד הקליטה
      *המוסד לביטוח לאומי
      לימודי עיצוב פנים מתקיימים בסטודיו מעוצב שנבנה במיוחד עבור הסטודנטים בסטנדרטים בינלאומיים. הכיתות והסדנאות מאובזרות בחומרים ועזרים טכניים חדישים, מעבדת מחשבים מתקדמת וספרייה גדושה בספרי עיצוב, מגזינים והשראות מכל העולם.
      הרצאות אורח והשתלמויות מקצועיות מתקיימות מדי חודש (ללא תוספת תשלום). כי בקונספט חשוב לנו, שתיחשפו ותכירו את תעשיית העיצוב והאנשים שמאחורי הקלעים בארץ ובחו"ל. כך תוכלו ליצור קשרים שיעזרו לכם לנתב את דרככם המקצועית, חשיפה זו תמנף אתכם ביתר קלות כמעצבים טריים, תוך הבנה מלאה יותר של כל תהליך העבודה והיכרות עם האנשים שבדרך…
      • ספרות מקצועית לכל סטודנט
      • שאל את יועץ הלימודים על מלגה ליזמים ומעצבים שמגיעה לך
      • הקורס תחת פיקוח התמ"ת – ניתן לשלם מפיקדון
      כולנו יודעים שלא מספיק להיות מעצב מוכשר, צריך גם לדעת לשווק ולמכור את הרעיונות שלך כדי להצליח בגדול!
      במסגרת לימודי יזמות עיסקית למעצבים נעניק לך כלים שיווקים ואסטרטגיים לפיתוח עסק עצמאי בתחום עיצוב ואדריכלות פנים.

      תלמד את כללי המפתח ליציאה לשוק העבודה, איך להפוך את עצמך למותג ידוע כמעצב פנים, תכיר את השלבים להקמת סטודיו עצמאי, שיווק, מכירות, איך גורמים ללקוחות להגיע דוקא אלינו, בניית תוכנית עסקית, יחסי ציבור ופרסום, יצירת חבילת מיתוג : לוגו, כרטיס ביקור.כלים לפיתוח הקו האישי שלך, זיהוי טרנדים ועוד.

      במהלך לימודי יזמות יקבל כל סטודנט ערכה ייחודית שפותחה במכללת קונספט, אשר תלווה אותך בכל שלבי המכירה, העיצוב והייצור ותבטיח הצלחה מלאה בדרכך!

      קונספט – המכללה למקצועות העיצוב, ממוקמת במרחק הליכה מעזריאלי (100  מ'), קרובה למרכזי תחבורה ציבורית (רכבת, אוטובוסים, מוניות שירות).

       

      1. הקורס מוכר ומפוקח על ידי משרד התמ"ת ומטרתו תעסוקתית- פיתוח קריירה בעיצוב ואדריכלות פנים.
      2. אם אין לך 4 שנים להתמסר לתואר, קונספט ריכזה עבורך מסלול שמבוסס 100% על התנסות מעשית ומתרכז במה שנכון עבורך ובמה שיוביל אותך לפתח בקלות קריירה בעיצוב פנים מיד עם סיום הלימודים.
      3. כיתות הלימוד קטנות ומרכזות כ 15 סטודנטים בכל כיתה.
      4. לימודי העיצוב מתחילים מהיסוד ומגיעים לרמה גבוהה של הבנה בתכנון, שרטוט ועיצוב.
      5. רק בקונספט תעשו מספר פרוייקטים אמיתיים כבר במהלך הקורס, אשר יוכלו לשמש אתכם בתיק העבודות שלכם.
      6. פרויקט הסיום- רק בקונספט כל סטודנט מעצב פרויקט גדול אמיתי! כי לכל אחד מגיעה הזדמנות לממש את החלום שלו כבר בזמן הלימודים! זה אומר שרק מקונספט תצאו עם תיק עבודות אמיתי ולא רק דגמים ושרטוטים ב"כאילו" ועם לקוחות מדומים. זה אומר שיהיה לכם תיק עבודות ברמה גבוהה וזה אומר שיותר דלתות יפתחו בפניכם עם סיום הלימודים, יהיו לכם יותר פרויקטים להראות וכמובן יהיה לכם יותר בטחון ונסיון כמעצבי פנים. חשוב לא?
      7. עם סיום הלימודים תוענק לכם תעודה המאשרת הכשרתכם המקצועית להכנס לכל חלל ולבצע כל שינוי פנימי שתרצו.
      צוות יועצי הלימודים של קונספט ישמח לתאם איתך פגישת ייעוץ אישית ללא תשלום. לקבלת המדריך ללימודי עיצוב או לקביעת פגישת ייעוץ – מלא/י פרטים כאן למטה או התקשר/י 03-5612029

      מעוניינים להירשם ללימודי אדריכלות ועיצוב פנים. בשוק קיימים מוסדות שונים המציעים לסטודנטים קורס אדריכלות ועיצוב פנים, וכדאי לערוך מספר בדיקות ובירורים לפני שמחליטים היכן להשקיע את כספכם וזמנכם בלימודי עיצוב פנים ואדריכלות. רגע לפני שאתם נרשמים ללימודי עיצוב ואדריכלות פנים, כמה טיפים ועצות לגבי דברים שחשוב לבדוק לפני שנרשמים ללימודי עיצוב פנים ואדריכלות, מוגשים באדיבות קונספט המכללה לעיצוב.

      לימודי עיצוב פנים מעשיים

       

      ראשית, ודאו שקורס עיצוב פנים ואדריכלות במוסד שבו אתם מתעניינים מעניק ידע מעשי ולא רק תאוריות ופילוסופיות של הנושא.

      ודאו שבית ספר ללימודי עיצוב פנים ואדריכלות יש פרויקטים אמיתיים, מעשיים מול לקוחות אמיתיים, עם תקציב אמיתי, ולא רק פרויקטים תאורטיים.

      מה מתאים לכם

       

      הדבר החשוב ביותר לפני שנרשמים ללימודי עיצוב פנים הוא לברר ביניכם לבין עצמכם מה אתם צריכים. אם אתם טיפוסים שעיצוב, אופנה וסגנון תמיד ריתקו אתכם, שיש לכם דמיון מפותח ורצון עז לממש את התפיסות העיצוביות שלכם, ברור שאדריכלות ועיצוב פנים הם מקצועות שנולדו עבורכם, וכדאי לכם להיכנס ישירות למסגרת לימודי אדריכלות ועיצוב פנים מעמיקה ויסודית. אם לעומת זאת, אינכם סגורים סופית על עתידכם המקצועי, ויש לכם כישורים וחיבה בסיסית למקצוע, תוכלו להתחיל מקורס עיצוב פנים ואדריכלות למתחילים.

      מוניטין ומקצועיות

       

      בדקו מה הם המוסדות הנחשבים בתחום עיצוב ואדריכלות פנים בעלי המוניטין הגבוה ביותר. אם אתם רוצים למצוא עבודה בסוף מסלול לימודי אדריכלות ועיצוב פנים, כדאי שתחזיקו בתעודה ממוסד ללימודי עיצוב ואדריכלות פנים שהינו בעל מוניטין ויוקרה ועדיף שתהיה בינלאומית כדי שתוכלו לממש אותה בכל מקום בעולם. חפשו בתי ספר ידועים ללימוד עיצוב פנים ואדריכלות, שיצאו מהם מעצבים ואדריכלים מובילים. בנוסף, עדיף לבחור בית ספר ללימוד עיצוב פנים שמתמקד ומתמחה בנושאי עיצוב, אדריכלות ואמנות.

      חומר לימודים מקיף וצוות מרצים מנצח

       

      כדי שתהיו מעצבים ואדריכלים מובילים, אתם צריכים רקע רחב בתולדות האמנות, חברה ותרבות מצד אחד, והבנה מעמיקה בחומרים, מערכות המבנה ותשתיות. ככל שחומר הלימוד מקיף ויסודי יותר, כך תרכשו יותר כלים. בחנו את תכניות הלימוד בקורסים השונים, ובחרו במוסד שהקורסים בו מעמיקים ומרחיבי אופקים. כמו כן, בחנו את צוות המרצים, ובדקו האם מדובר באנשי מקצוע מובילים בתחומם, ובמרצים מבוקשים.

      התאמה אישית

       

      חשוב לבחור בית ספר לעיצוב פנים שיהיה לכם קל ונוח להגיע אליו, ולבדוק מראש ששעות הקורס ללימוד עיצוב פנים מתאימות לכם. קיים מגוון קורסים במתכונות שונות, ותוכלו להתאים לעצמכם קורס עיצוב פנים אשר הולם באופן הטוב ביותר את נסיבות חייכם.

      סקר שוק

       

      כמו בכל החלטה חשובה, כדאי לערוך סקר שוק. השוו בין מספר מוסדות שנמצאו כמתאימים לכם. ערכו השוואה של מחיר קורס אדריכלות ועיצוב פנים והתאמת שעות הלימוד לאורח חייכם. בנוסף, השוו את משך הקורסים, המלגות הקיימות להן אתם זכאים, תנאי הלימוד ומערך ההשמה שהמוסד מפעיל עבור בוגריו.

      ללמוד בהנאה במוסד איכותי

       

      מעוניינים ללמוד עיצוב פנים ואדריכלות? הינכם מוזמנים לבחון את מגוון הקורסים המוצעים במכללת קונספט. מכללת קונספט מציעה לסטודנטים קורס אדריכלות ועיצוב פנים שמעניק לבוגריו תעודה בינלאומית, המהווה כרטיס כניסה מרשים למגוון משרות בתחום. הקורס מאושר ומפוקח על ידי משרד התמ"ת, ומועבר על ידי מרצים מוערכים בעלי ותק וניסיון מקצועי רב. לפרטים נוספים, למענה על שאלות ולביצוע הרשמה, הינכם מוזמנים להשאיר לנו הודעה באתר, או להתקשר, ואחד מנציגינו יענה בהקדם האפשרי.

      עיצוב ואדריכלות פנים הוא תחום שהדרישה אליו רק הולכת וגוברת, ולא בכדי. אם פעם תחום עיצוב פנים היה שמור לעשירים בלבד, היום הוא כבר נחלת הכלל. כל מי שעובר לבית חדש משתמש בשירותי עיצוב כחלק מהתקציב הכללי, אנשים משפצים, משנים ומחליפים כי מבינים עד כמה משפיע עיצוב פנים על חיינו.

      בוגרי לימודי עיצוב פנים ואדריכלות מסוגלים להפוך כל חלל לפונקציונלי יותר, תוך עיצוב החלל ושימת דגש גם על הפרטים הקטנים ביותר, אשר בסופו של דבר מרכיבים את התמונה הכללית שלו. בניגוד למה שנהוג לחשוב, עיצוב פנים ואדריכלות אינו מתרכז רק בבתים פרטיים, אלא בכל חלל הזקוק לעזרה ואהבה – הן פרטי והן ציבורי. אז כיצד נכנסים לתחום ומה עוד חשוב לדעת בנושא? לפניכם כל האינפורמציה על לימודי עיצוב פנים ואדריכלות פנים.

      קורס אדריכלות ועיצוב פנים – תנאי קבלה, משך הלימודים ותוכן הקורס

      תנאי הקבלה ללימודי עיצוב פנים ואדריכלות פנים כוללים ריאיון אישי ולעיתים גם מבחן קבלה. הלימודים אורכים כשבעה עשר חודשים, ובמסגרתם לומדים הסטודנטים תכנים רבים, ביניהם קורסי מבואות, פיתוח היצירתיות, רישום ושרטוט אדריכלי, סגנונות עיצוב, הכרה והבנה של צבעים, תכנון ועיצוב חללים, לימודי תוכנות – וביניהם סקאצ'אפ ואוטוקאד, תורת הבנייה, חומרי בנייה, מחיצות וקירות, תכנון ריהוט והתאמתו לחלל, כולל תאורה, הום סטיילינג ועוד.

      היכן ניתן ללמוד עיצוב פנים ואדריכלות ומה כדאי לבדוק?

      כיום קיימים גופים רבים המציעים קורסים ללימוד עיצוב פנים ואדריכלות פנים, אך בטרם ההרשמה לאחד הקורסים הללו, חשוב מאוד לבצע מספר בדיקות ובירורים, אשר יבטיחו כי תשקיעו את כספכם בקורס איכותי, אשר יוכל לקדם אתכם ואת הקריירה שלכם בתחום. להלן מספר פרמטרים שכדאי לתת עליהם את הדעת בעת בחירת קורס ללימודי עיצוב פנים ואדריכלות:

      • לימודים מעשיים – קורס עיצוב פנים ואדריכלות הוא קורס שעליו להכיל גם לימודים מעשיים, שכן אלה יסייעו לכם לבנות תיק עבודות ו"להשתפשף" בתחום.
      • יש מעט מאוד בתי ספר מקצועיים שנותנים אפשרות לבצע פרויקט אמיתי בליווי המרצים כבר מהלך הלימודים, כמובן שזה הכי מומלץ.
      • המוניטין של מוסד הלימודים, בדקו כמה זמן הוא קיים ומי יצא ממנו.
      • הסילבוס הנלמד בקורס – רצוי לוודא שהסילבוס מכיל חומר לימודים מקיף, המכסה תחומים רבים ככל הניתן ומכשיר אתכם לעסוק בתחום כבר בתום הקורס. בנוסף, יש לוודא שתוכנית הלימודים עדכנית ומותאמת לצרכי השוק המשתנים.
      • חשוב שילמדו באופן מעמיק את תוכנות הסקצ'אפ והאוטוקאד אשר עליהן עובדים כיום בארץ ובעולם כל מי שעוסק בתחום האדריכלות ועיצוב פנים. אל תתפתו למקום שמציע הרבה תוכנות עם לימודים שטחיים של כל תוכנה. עדיף לדעת מעט אבל איכותי. בחרו מקום שנותן לכם שעות תרגול נוספות על המחשבים, זה יהיה מאוד מועיל עבורכם במהלך הלימודים.
      • ייעוץ אישי וליווי – כדאי לוודא שמוסד הלימודים מספק לסטודנטים ולבוגרים שלו ייעוץ וליווי אישי, אשר יאפשרו להם להשתלב בתחום באופן יעיל ומהיר כמעצבי פנים שכירים או עצמאיים.
      • צוות המרצים – על צוות המרצים להיות מיומן, מקצועי ומוערך בתחומו.
      • גודל הכיתות – כיתות קטנות יותר, משמעותן תשומת לב רבה יותר לכל סטודנט.
      • הדיפלומה – יש לוודא שבתום הקורס מקבלים הבוגרים תעודה או דיפלומה המוכרת על ידי משרד התמ"ת, ורצוי כזו שהינה גם בינלאומית.

      לימודי עיצוב פנים ואדריכלות פנים במכללת קונספט

      קורס אדריכלות ועיצוב פנים במכללת קונספט מתמקד בתכנון ועיצוב חללים, הן פרטיים והן ציבוריים, ומאפשר לבוגריו להשתלב במגוון של תפקידים בתחום.

      במהלך הקורס מבצעים הסטודנטים מס' פרויקטים אשר ישמשו אותם לתיק העבודות שלהם ובניהם פרויקט אמיתי מול לקוח אמיתי, עם תקציב וניהול הפרויקט באופן מלא, דבר זה מכשיר את בוגרי קונספט להתמודד ללא חשש עם פרויקטים עתידיים.

      כמו כן לומדים הסטודנטים לעיצוב פנים ואדריכלות פנים לייצר סט של תוכניות עבודה מקצועיות עם תוכנת האוטוקאד וכן הדמיות תלת ממד איכותיות אמצעות תוכנת הסקצ'אפ.

      בתום הקורס, מקבלים הסטודנטים דיפלומה בינלאומית המוכרת על ידי משרד התמ"ת, ומהווה כרטיס כניסה למגוון של משרות שונות בתעשייה – הן בארץ והן בחו"ל.

      אנו מלווים את הסטודנטים והבוגרים שלנו לכל אורך הדרך, מכשירים אותם לפתוח עסק עצמאי ומרכזים להם אפשרויות תעסוקתיות רבות, אשר מסייעות להם להשתלב בתחום גם כשכירים.

      לקבלת פרטים נוספים, צרו עמנו קשר טלפונית או דרך האתר ונשמח לסייע.

      בוגרים ממליצים

      • ענבל צלקה

        ענבל צלקה- מעצבת פנים.
        סטודיו “ענבליקה” נפתח בשנת 2008 על ידי ענבל צלקה, מעצבת ומתכננת פנים, בוגרת קונספט. במהלך השנים, צבר הסטודיו נסיון רב בעיצוב וסיגנון בתים מסוגים שונים: בתים פרטיים, פנטהאוזים, דירות גן, דירות 4-6 חדרים, משרדים חנויות ודירות יוקרה.
        המוטו של סטודיו “ענבליקה” הוא להתחבר לאנשים, להכיר את אופיים וטעמם וליצור להם סביבה ביתית המתאימה במיוחד להם, באמצעות עיצוב פונקציונלי ואסתטי שמייצג את דיירי הבית ומפעיל את חושיהם – ובהתאם לטרנדים העולמיים בתחום עיצוב הפנים.

        עוד בוגרים עובדים >

      • חגית אלבק

        חגית אלבק מעצבת פנים – אם יש מישהו שיודע לקחת את החלום של הלקוחות ולהפוך אותו למציאות, זו חגית.
        אלבק סיימה את לימודיה בקונספט ומיד פתחה סטודיו אישי והתמחתה בעיצוב בתים ודירות פרטיות יוקרתיות.
        אלבק משלבת בין המקצוע הקודם שלה, לפני ההסבה המקצועית לעיצוב ועוזרת ללקוחותיה לתכנן תקציב מוקפד ולעמוד בו בעת השיפוצים.

        עוד בוגרים עובדים >

      • לאה פרחי

        לאה פרחי – מעצבת פנים והום סטיילינג בארץ ובחו"ל. פרחי התמחתה בעיצוב ותכנון בתים עם תקציב גבוה תוך שימוש בחומרים ייחודיים למראה יוקרתי ונועז.

        עוד בוגרים עובדים >

        גלריית עבודות סטודנטים

        • עיצוב: שירן לידור

        • עיצוב: שירן לידור

        • עיצוב: שירן לידור

        • עיצוב: ענת ארז

        • עיצוב: ענבל צילקה

        • עיצוב: ענבל צילקה

        • עיצוב: עליזה כהן

        • עיצוב: עליזה כהן

        • עיצוב: עליזה כהן

        • עיצוב: עליזה כהן

        • עיצוב: לאה פרחי

        • עיצוב: לאה פרחי

        • עיצוב: לאה פרחי

        • עיצוב: לאה פרחי

        • עיצוב: יאנה ברלינסקי

        • עיצוב: חגית אלבק

        • עיצוב: חגית אלבק

        • עיצוב: חגית אלבק

        • עיצוב: דניאל מיכאלי

        • עיצוב: דניאל מיכאלי

        • עיצוב: אסתי הראל

        • עיצוב: איתם שניר

        מספר טלפון למידע ופרטים – 03-5612029