מגיע הערב והדופק מתחיל לעלות. האדרנלין זורם. גם האלכוהול. אנשים שמחים, רוקדים, חוגגים את החיים בתוך התפאורה שאת יצרת. לא משנה אם זו מסיבה, אירוע עסקי או חתונה, אתה שם – מפיק, מעצב, מתכנן מראש לפרטי פרטים, יוצר את האווירה המתאימה, נותן מענה בזמן אמת, מחובר לעיצוב, לעשייה, לשמחה.

פיקדון סמלתוך 7 חודשים מהיום תשתלבו בהצלחה בעולם האירועים.
חברות הפקה וגני אירועים יחזרו אחריכם לעבודה ותקבלו הצעות מרגשות לעבודה כמעצבים או מפיקי אירועים מזוגות מאוהבים או חברות מסחריות המחפשות רעיונות רעננים לאירוע חברה הבא שלהם.
אתם תהיו בעלי הכשרה מקצועית יסודית ותעודה בינלאומית בעיצוב והפקת אירועים.

מתחייבים להכניס אותך לתעשיית האירועים!

ענף האירועים מגלגל 13 מיליארד ₪ בשנה ואתם מוזמנים להרוויח! בישראל מתקיימים למעלה מ 140,000 אירועים בשנה, כשליש הם חתונות. כדאי לדעת שמעצב ומפיק האירוע מרוויח בממוצע 10% מעלות האירוע כולו, אז אם אתם מלאי אנרגיה ואוהבים לשמח אנשים, הגעתם למקום הנכון, אנחנו מתחייבים להכניס אותך לתעשיית האירועים.

סטאזי'ם מקצועיים בעיצוב אירועים

הקורס היחידי בישראל שבו מתקיימים לכל אורך הקורס סטאזי'ם בהם מתנסים הסטודנטים בעיצוב, שזירה והפקת עיצוב האירוע בפועל באירועים אמיתיים!!!

דיפלומה בינלאומית

עם סיום לימודי עיצוב והפקת אירועים בהצלחה ולאחר הגשת פרויקט הסיום מוענקת דיפלומה בינלאומית מטעם קונספט – המכללה למקצועות העיצוב. דיפלומה זו בצירוף תיק העבודות שלך תהווה את כרטיס הכניסה שלך לתעשיית האירועים.

צוות המרצים 

המרצים המתקבלים ללמד במכללת קונספט הינם אנשי מקצוע ותיקים ומוערכים בתחומם, בעלי נסיון קשרים וידע מעשי בתחום, אשר אותו יעבירו לכם בצורה חווייתית ומהנה. חשוב לנו להעניק יחס אישי לכל סטודנט, סבלני וקשוב ועל כן הכיתות קטנות ומאפשרות העמקה וכניסה לפרטים מקצועיים.

לקבלת סילבוס מלא השאירו פרטים



    הקורס בראשי פרקים

    מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא? השאירו את פרטיכם המלאים ותקבלו סילבוס לתיבת הדוא"ל שלכם.



      משך הלימודים:

      מסלול לימודי עיצוב והפקת אירועים נמשך כשבעה חודשים – מפגש שבועי של 4 שעות אקדמיות. לימודי ערב בין השעות 18:00-21:00

      תנאי קבלה:

      • ראיון אישי
      • מבחן קבלה- ינתן לפי הצורך
      • רצון, רעב ואהבת המקצוע

      לימודי המשך והתמחויות ממסלול זה:

      • יזמות עסקית למעצבים
      • קורס עיצוב חלונות ראווה ותכנון מסחרי
      • קורס הום סטיילינג
      • תוכנית לימודים עדכנית ומותאמת לצרכי השוק
      • מרכז השמה פנימי המיועד לבוגרי המכללה בלבד ומציע להם מידי יום עשרות מישרות מלהיבות במקצועות העיצוב.
      • מסלול אימון עסקי ייחודי למעצבים יזמים.

      קונספט נהפכה להיות המשפחה המלווה שלך, גם לאחר סיום לימודי עיצוב והפקת אירועים נעמוד לרשותכם ונעזור לכם בצעדיכם המקצועיים הראשונים בעולם האמיתי:  לימודי יזמות עסקית, הכוונה תעסוקתית, כתיבת קו"ח, פתיחת עסק חדש או השתלבות כשכירים בחברות הפקה ואולמות אירועים.

      לימודי עיצוב והפקת אירועים מתאימים לאנשים דינמיים, אוהבי אתגרים והרפתקאות.

      מעבר לסטייל ולניהול האירוע יש צורך באחריות גבוהה ויכולת אילתור אשר נלמדת גם במהלך הקורס.

      הקורס בנוי באופן מדורג המאפשר לכל אחד להגיע להשגים ולהצליח בעיצוב ובניהול אירועים וזאת תוך שילוב עבודה ושאר החיים במהלך הלימודים.

      הקורס מתאים למעוניינים לעשות הסבה מקצועית ולהשתלב בענף האירועים.

      אז אם אתם מוצאים את עצמכם עוזרים למשפחה ולחברים להפיק אירועים, אם אתם מגיעים לאירוע ומסתכלים על העיצוב יותר מאשר על הכלה, הגיע הזמן להתחיל לעשות כסף מהכשרון שלכם.

      פיקדון סמל*הקורס תחת פיקוח משרד התמ"ת – ניתן לשלם מפיקדון צבאי
      *משרד הביטחון
      *משרד הקליטה
      *המוסד לביטוח לאומי
      * משרד העבודה
      לימודי עיצוב והפקת אירועים מתקיימים בסטודיו מעוצב שנבנה במיוחד עבור הסטודנטים בסטנדרטים בינלאומיים. הכתות והסדנאות מאובזרות בחומרים ועזרים טכניים חדישים, מעבדת מחשבים מתקדמת וספריה גדושה בספרי עיצוב, מגזינים והשראות מכל העולם.
      הרצאות אורח והשתלמויות מקצועיות מתקיימות מידי חודש (ללא תוספת תשלום). כי בקונספט חשוב לנו שתחשפו ותכירו את תעשיית האירועים והאנשים שמאחורי הקלעים בארץ ובחו"ל. כך תוכלו ליצור קשרים שיעזרו לכם לנתב את דרככם המקצועית, חשיפה זו תמנף אתכם ביתר קלות כמעצבים ומפיקים טריים, תוך הבנה מלאה יותר של כל תהליך העבודה והכרות עם האנשים שבדרך…
      • ספרות מקצועית לכל סטודנט- במהדורה יחודית אשר נכתבה ונערכה לסטודנטים לעיצוב אופנה בקונספט בלבד.
      • שאל את יועץ הלימודים על מלגת היזמות
      • הקורס תחת פיקוח התמ"ת- ניתן לשלם מפיקדון
      כולנו יודעים שלא מספיק להיות מעצב או מפיק אירועים מוכשר, צריך גם לדעת לשווק ולמכור את היכולות שלך כדי להצליח בגדול!

      במסגרת לימודי יזמות עיסקית למעצבים נעניק לך כלים שיווקים ואסטרטגיים לפיתוח עסק עצמאי בתחום עיצוב והפקת אירועים.

      תלמדו את כללי המפתח ליציאה לשוק העבודה, איך להפוך את עצמך למותג ידוע בתחום האירועים? מהם השלבים להקמת עסק עצמאי? בניית תוכנית עסקית, יחסי ציבור ופרסום, דרכים ליצירת חבילת מיתוג : לוגו, כרטיס ביקור וניירת עסקית.כלים לפיתוח הקו האישי שלך והצעדים הראשונים כמעצב או מפיק מתחיל…

      במהלך לימודי יזמות יקבל כל סטודנט ערכה ייחודית שפותחה במכללת קונספט, אשר תלווה אותך בכל שלבי המכירה, העיצוב והייצור ותבטיח הצלחה מלאה בדרכך!

      עזריאליקונספט – המכללה למקצועות העיצוב, ממוקמת במרחק הליכה מעזריאלי (100 מ'), קרובה למרכזי תחבורה ציבורית (רכבת, אוטובוסים, מוניות שירות).

      1. הקורס מוכר ומפוקח על ידי משרד התמ"ת ומטרתו תעסוקתית- פיתוח קריירה בעיצוב והפקת אירועים.
      2. אם אין לך 4 שנים להתמסר לתואר, קונספט ריכזה עבורך מסלול שמבוסס 100% על התנסות מעשית ומתרכז במה שנכון עבורך ובמה שיוביל אותך לפתח בקלות קריירה בעיצוב והפקת אירועים מיד עם סיום הלימודים.
      3. חברות ההפקה וגני האירועים מחפשים אותך אצלינו, בוגרים בעלי ידע ונסיון בתחום.
      4. רק בקונספט תתאמנו על עיצוב אירועים אמיתיים בזמן אמת ועם לקוחות אמיתיים. ההתנסות היא ללא הגבלה ולפי הצורך של כל אחד עד שתרגישו מוכנים לצאת לעבודה! עבודות אלו יוכלו לשמש אתכם בתיק העבודות שלכם.
      5. רק בקונספט כל סטודנט מעצב פרויקט אמיתי! כי לכל אחד מגיעה הזדמנות לממש את החלום שלו כבר בזמן הלימודים! זה אומר שרק מקונספט תצאו עם תיק עבודות אמיתי ולא רק דגמים ושרטוטים ב"כאילו" ועם לקוחות מדומים. זה אומר שיהיה לכם תיק עבודות ברמה גבוהה וזה אומר שיותר דלתות יפתחו בפניכם עם סיום הלימודים, יהיו לכם יותר פרויקטים להראות וכמובן יהיה לכם יותר בטחון ונסיון כמעצבים ומפיקי אירועים. חשוב לא?
      6. עם סיום הלימודים תוענק לכם תעודה המאשרת הכשרתכם המקצועית לעצב או להפיק כל סוג של אירוע בישראל או מחוצה לה.
      צוות יועצי הלימודים של קונספט ישמח לתאם איתך פגישת ייעוץ אישית ללא תשלום. לקבלת המדריך ללימודי עיצוב  או לקביעת פגישת ייעוץ – מלא/י פרטים כאן למטה או התקשר\י 03-5612029

      עיצוב אירועים הוא מקצוע מרתק, המאפשר לעוסק בו לבטא יצירתיות וליצור מרחבים בעלי אווירה וסגנון בהתאם לאירוע, למטרותיו ולקהל המשתתפים בו. מעצב האירוע אחראי על יצירת מרחב ייחודי, שיסייע לאורחים לחוות את חוויית הערב במלואה, ולשם כך עושה המעצב שימוש במגוון אמצעים.  המעצב אחראי על אלמנטים גדולים כמו חופה, במה, וסידורי פרחים גדולים, וכן על הפרטים הקטנים ביותר כמו צבע המפיות וסגנון כלי ההגשה. עיצוב האירוע מתלווה להפקת אירוע ולכן לא ניתן להפריד בין שני התפקידים שעובדים ביחד באירוע. הפקת אירועים הוא מקצוע המחייב יכולת לנהל מלמעלה את כל האירוע ותקציבו. כיוון שמדובר במקצוע פופולארי, תוכלו למצוא מגוון מוסדות ללימוד הפקת אירועים המציעים לימודי הפקת אירועים ועיצוב אירועים, ואתם צריכים לבחור מתוך השפע הקיים קורס עיצוב והפקת אירועים שיתאים במיוחד עבורכם. כדי לעזור לכם לבחור נכון מכללה ללימוד הפקת אירועים, קבלו רשימה של דברים שחשוב לבדוק לפני שנרשמים ללימודי עיצוב אירועים.

      מוניטין והתמקדות

       

      מוניטין ושם טוב בתחום העיצוב הם אינדיקציה לאיכות בית הספר ללימודי עיצוב אירועים. בדקו את המוניטין שיצא למוסדות השונים המציעים קורס עיצוב אירועים, בחרו במוסדות שידועים כמובילים בתחום, והעדיפו מכללות ובתי ספר המתמקדים במקצועות מעולם העיצוב. כאשר מדובר במכללה או בית ספר המתמקדים בתחומי העיצוב וההפקה, האווירה במכללה תעודד יצירתיות, דמיון וחשיבה מקורית, שהם כישורים ומשאבים דרושים למקצועות העיצוב.

      צוות המרצים

       

      עיצוב והפקת אירועים הוא תחום דינמי, המחייב את העוסק בו להתמצא במה שקורה בשטח, לדעת מה האווירה ומה האופנה העכשווית, ולזהות את הטרנדים החמים שעומדים לכבוש את השוק. כדי שתפיקו את המירב מקורס הפקת אירועים, צוות המרצים בקורס עיצוב והפקת אירועים צריך להיות פעיל מקצועית ועדכני, ומהמובילים בתחום. בדקו שהמרצים בקורס עיצוב אירועים הם אנשי מקצוע מנוסים ומוכרים, שיש להם ניסיון של מספר שנים בהוראה, וכי יש עליהם ביקורות סטודנטים מעולות.

      יריעה רחבה

       

      מקצועות העיצוב השונים דורשים ידע נרחב בעיצוב, אופנה ואמנות, בנוסף לכישרון, יצירתיות ודמיון. היצע הקורסים לעיצוב אירועים רחב, וניתן למצוא קורס הפקת אירועים מעמיק או מצומצם יותר, בהתאם למספר המפגשים ולשעות הלימוד. השוו בין תכניות הקורסים במוסדות השונים ללימודי הפקת אירועים. בדקו שקורס עיצוב אירועים בו אתם בוחרים הוא מעמיק מספיק, ומכסה קשת נושאים מגוונת שתאפשר לכם להפיק כל אירוע שיעלה בדמיונכם.

      התנסות מעשית

       

      חשוב לבדוק שבמסגרת לימוד הפקת אירועים נכללות שעות התנסות מעשית. כמו כן, אם אתם מעוניינים לעסוק בתחום עיצוב אירועים, לימודי עיצוב אירועים במכללה שמפעילה מרכז השמה שעוזר לתלמידים להשתלב בשוק העבודה הם אופציה מועדפת.

      לימודי הפקה ועיצוב אירועים במכללת קונספט

       

      מעוניינים להיות מעצבי אירועים? לקונספט יש את מה שאתם צריכים בשביל לצאת לדרככם. קונספט – המכללה למקצועות העיצוב מציעה לסטודנטים קורס עיצוב והפקת אירועים מקיף, שמעניק לבוגריו ידע תיאורטי ומעשי רחב, המכשיר אותם להפיק כל אירוע בהצלחה. את לימודי הפקת אירועים במכלללת קונספט מעבירים אנשי מקצוע מובילים ומוערכים, ובסיומו מקבלים בוגרי קורס הפקת אירועים תעודה בינלאומית מטעם מכללת קונספט. במהלך הקורס עוברים הסטודנטים מספר סטאז'ים, המאפשרים להם להתנסות מעשית בתחום. לפרטים נוספים, למענה על שאלות ולהרשמה הינכם מוזמנים להשאיר את פרטיכם באתר המכללה, או להתקשר אלינו, ונציג יענה לכם בהקדם.

      ענף האירועים הוא ענף רווחי במיוחד, המגלגל מיליארדי שקלים מדי שנה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, ענף זה אינו עוסק רק באירועי שמחות, כמו למשל חתונות או בריתות. למעשה, כיום החשיבות של הפקת אירועים לטובת קידומי מכירות, יחסי ציבור וכנסים, הינה גדולה והכרחית. קורס הפקת אירועים ולימודי עיצוב אירועים, יאפשרו לכם להיכנס לתחום משגשג, מגוון ומעניין במיוחד, ולהפיק מגוון של אירועים בסדרי גודל שונים. לפניכם כל מה שכדאי לדעת בנושא.

      מהו קורס עיצוב והפקת אירועים?

      קורס עיצוב והפקת אירועים הוא למעשה קורס המשלב בין לימודי הפקת אירועים לקורס עיצוב אירועים. הקורס אורך בדרך כלל כשישה וחצי חודשים ותנאי הקבלה אליו יהיו לרוב ריאיון אישי, ולעיתים גם מבחן קבלה. בנוסף, רוב מוסדות הלימוד יעדיפו סטודנטים להם אהבה, תשוקה אמיתית ורצון חזק לעסוק בתחום. התכנים העיקריים הנלמדים בקורס הפקת אירועים הם פיתוח חשיבה יצירתית, תכנון ועיצוב האירוע, עיצוב חלל האירוע, בניית תקציב מתאים, התאמת קייטרינג, עיצוב אירועים במגוון של מקומות (גם כאלה שנחשבים לפחות "שגרתיים"), צבעים וחומרים, תאורה, שזירת פרחים, עיצוב חופות, חשיפה להפקת סוגים שונים של אירועים, ניהול צוות, ניהול זמן, בטיחות בהפקה ועוד. מדובר במקצוע מרתק, המאפשר לעוסקים בו לבטא את היצירתיות שלהם ולהפיק אירועים ברמה גבוהה במיוחד.

      היכן ניתן ללמוד את הקורס?

      בשנים האחרונות, הדרישה ללימודי הפקת אירועים ועיצוב אירועים הולכת וגוברת, ומסיבה זו, כיום ישנם גופים רבים המציעים קורס הפקת אירועים. בשל ההיצע הגדול הקיים כיום בשוק, ריכזנו עבורכם מספר פרמטרים שיש לתת עליהם את הדעת בעת בחירת קורס הפקת אירועים ועיצוב אירועים:

      • תכני הקורס – כדאי לודא שתכני הקורס כוללים את העיצוב וגם את ההפקה. התעשייה כיום דורשת ידע משולב שאיתו קל יותר הכנס לתחום מיידית.
      • תעודות והסמכות – כדאי לוודא שהתעודה המוענקת לבוגרי הקורס הינה דיפלומה בינלאומית, המוכרת על ידי משרד התמ"ת.
      • סטאז'ים מקצועיים – סטאז'ים מקצועיים במהלך הקורס הם דרך נהדרת להתנסות בעיצוב והפקת אירועים ולצבור ניסיון בתחום.
      • צוות המרצים – רצוי לוודא שצוות ההוראה הוא צוות מקצועי, שאנשיו מוערכים ומוכרים בתחום העיצוב והפקת האירועים.
      • גודל הכיתות – ככל שגודל הכיתות יהיה קטן יותר, כך תינתן יותר תשומת לב לכל סטודנט.
      • תיק עבודות – רצוי לוודא שהקורס נותן דגש על בניית תיק עבודות עוד במהלכו, כך שתוכלו להתחיל לעבוד בתחום מיד בתום הקורס.
      • ייעוץ והכוונה אישית – מומלץ לוודא שמוסד הלימודים שבחרתם בו מספק ליווי וייעוץ, הן לסטודנטים והן לבוגרים שלו.
      • המוניטין של מוסד הלימודים בכל הנוגע להפקה ועיצוב אירועים.
      • הסילבוס הנלמד בקורס- צריך להיות עשיר ומגוון, כזה שחושף אותך לכמה שיותר אפשרויות תעסוקתיות בסופו של דבר.

      האם צריך ללמוד עיצוב אירועים והפקת אירועים כדי לעסוק בתחום?

      כיום אפשר להשתלב בתעשיית האירועים גם ללא תעודה. צריך רק לקחת בחשבון שהמסע יהיה ארוך יותר ואולי גם קשה יותר. תצטרכו להתחיל ממש מלמטה ולהוכיח את עצמכם שוב ושוב כדי לזכות בקידום כלשהו. בשעה שבוגר לימודי עיצוב והפקת אירועים משתלב מראש בתפקיד הולם המתאים לכישוריו.

      גם הצגת תעודה בינלאומית מוכרת עוזרת למתג את עצמך כמקצועי יותר ולכן ראוי לשכר גבוה יותר.

      לימוד הפקת אירועים במכללת קונספט

      קורס הפקת אירועים במכללת קונספט הוא קורס איכותי, המספק לסטודנטים שלו לימודי עיצוב אירועים ולימודי הפקת אירועים ברמה גבוהה.

      במהלך הקורס, הסטודנטים יעסקו בהכשרה מעשית בנוסף ללימודים העיוניים, הם ישתלבו כבר במהלך הלימודים בעיצוב ובהפקת אירועים אמיתיים וילוו את התהליך במלואו ביום ההקמה, כך שיסיימו את לימודיהם עם ניסיון מעשי בעל ערך.

      מכללת קונספט מעניקה ליווי וייעוץ אישי למציאת תעסוקה בתחום כשכירים או כעצמאיים. בתום הקורס, תוענק לבוגרים תעודה בינלאומית המוכרת על ידי משרד התמ"ת, שתאפשר להם להשתלב במגוון של תפקידים איכותיים בתעשייה, הן בארץ והן בחו"ל.

      צרו עמנו קשר טלפונית או השאירו את פרטיכם באתר, ונשמח לספק לכם מידע נוסף.

      בוגרים ממליצים

      • אורלי פלר

        אורלי פלר – בוגרת המחלקה לעיצוב והפקת אירועים במכללת קונספט, מיד עם תום לימודיה התקבלה להיות מנהלת מחלקת האירועים של דן קיסריה.

        עוד בוגרים עובדים >

      • לי בכר

        לי בכר – בוגרת המחלקה לעיצוב והפקת אירועים במכללת קונספט, עוד במהלך הלימודים השתלבה בחברת האירועים היוקרתית של כריס ויס, אותו הכירה במהלך הסטאזי'ם אליהם נשלחה במהלך הלימודים בקונספט. ולאחר מכן הקימה עסק עצמאי לעיצוב אירועים כשהיא מתמחה בשזירת פרחים.

        עוד בוגרים עובדים >

      • ורוניק שלום

        ורוניק שלום – מעצבת ומפיקת אירועים. מתמחה בעיצוב אירועים, דוכני פרחים לאירועים ושזירת פרחים מקצועית.

        עוד בוגרים עובדים >

        גלריית עבודות סטודנטים

        • עיצוב והפקת אירועים

        • עיצוב והפקת אירועים

        • עיצוב והפקת אירועים

        • עיצוב והפקת אירועים

        • עיצוב: אדוה פרי

        • עיצוב: אודליה ביטון

        • עיצוב: דפנה שור

        • עיצוב: ורד גולן

        • עיצוב: ורד פיכמן

        • עיצוב: מלי פרץ

        • עיצוב: ליז כחלון

        • עיצוב: טליה עטר

        • עיצוב: רינה פאר

        • עיצוב: שני חסיד

        מספר טלפון למידע ופרטים – 03-5612029